Zondag voor de tweede keer bij Annelies Jacobs geweest. Annelies is de moeder van Naomi en oprichtster van het asiel in Benifaio “Stichting Animal Aid Foundation”. Zij gaat binnenkort verhuizen en haar winkel in tweedehands artikelen, waarvan de opbrengst naar het asiel gaat, moest leeg gehaald worden. Ook thuis had zij nog allerlei spullen. Omdat niet alles mee kan naar haar nieuwe adres, heeft zij het merendeel geschonken aan o.a. de tweedehands Charity Shop van AKIRA in Moraira en aan de tweedehands Chartity Shop van het rode Kruis in Teulada.

Vandaag mochten wij de spullen overhandigen aan de vrijwilligers van AKIRA en het Rode Kruis winkeltje. Zij gaan de spullen verkopen in hun winkel en de opbrengsten gaan naar hun goede doel. AKIRA heeft een stuk grond ter beschikking gekregen voor een nieuw te bouwen asiel. Dit is op de grens Benissa/Teulada en moet nog ‘bouwrijp’gemaakt worden. Een hele klus en ook kostbaar. We hopen dat alle spullen van Annelies snel verkocht worden en dat daarmee de realisatie van het nieuwe asiel weer een stapje dichterbij is.

AKIRA Charity Shop