Spelregels Segway rijden:

• Segway rijden is geschikt voor personen van 16 jaar en ouder.
  • Deze activiteit wordt aangeboden 60 minuten.

Er zijn drie soorten Segway rijden:

• Standaard: op basis van roulatie met meerdere deelnemers.
  • Solo: 1 persoon per voertuig gedurende de activiteitentijd.

Locaties Nederland: Gouda, Eindhoven, Weert en Rijssen.

Segway Rijden

Segway – hoe werkt het?

Segway rijden doe je door je evenwicht te bewaren… of juist niet.
Door het futuristische uiterlijk lijkt Segway rijden vrij ingewikkeld, maar niets is minder waar! Leunt u naar voren, dan rijdt de Segway naar voren. Leunt u naar achteren, dan gaat u ook naar achteren. En wat gebeurt er dan als u rechtop gaat staan? Juist, dan staat u stil!

Segway rijden als vervoer van de toekomst

Segway rijden gebeurt doormiddel van je evenwicht. Hoewel de Segway een stuur heeft, twee wielen en een plateau waar de bestuurder op staat, reageert hij niet als een step! Nee, absoluut niet! De Segway reageert namelijk op alles wat de bestuurder doet. Dankzij de vormgeving en unieke besturing is er geen ander vervoermiddel zo wendbaar. En tanken hoeft niet! De tank wordt namelijk gevuld met elektriciteit. Segway rijden wordt niet voor niets de manier van transport van de toekomst genoemd.

Segway rijden maar!

Segway rijden is een bijzondere activiteit, waarbij u natuurlijk allereerst een heldere uitleg krijgt. Vervolgens stapt u op…. En Segway rijden maar! Zo gemakkelijk is het. Natuurlijk alles onder het toeziend oog van een deskundige instructeur. Hebt u het bijzonder voertuig goed onder controle, dan is ‘t tijd om hindernissen te nemen… Over een wip, zigzaggend langs pionnen, achteruit inparkeren en nog veel meer. Rijden op dit hightech vervoersmiddel is een unieke ervaring die nergens mee te vergelijken is.

Segway Rijden