Er gebeurt genoeg bij Casa Epona.

Zo vertrok Gina naar haar nieuwe eigenaresse. Ze zou lastig zijn met laden, maar liep zonder problemen de vrachtwagen in.

In Nederland werden weer donaties opgehaald bij Peggy Visser (mede ingezameld door Brabants Ruiterhuis, CVS Ruitersport en Ruyters voor Ruiters), Laura Boin, Advocatenkantoor Van Kempen en Schoonheidssalon Beau Papillon. Spullen staan in de trailer van BSS Horse Transport te wachten op een rit naar Spanje, alles wordt weer helemaal gratis mee genomen.

De spullen die eerder als donaties zijn ontvangen, worden gereinigd en het leer wordt in het vet gezet. De 'winkel' is lekker gevuld en het zijn voornamelijk Spanjaarden die hier komen inkopen.

Helène van Beusekom maakte een geweldige stapel tassen en keukenschorts om te verkopen in de Casa Epona winkel. Een deel hangt aan de deur, zodat eenieder die binnen komt, ze meteen kan zien.

Het bezoek aan de paardenopvang in Zuid Spanje wordt uitgesteld en de spullen die daarvoor gereserveerd waren, hebben we toch ingebracht in de 'winkel' van Casa Epona. Veel nieuwe spullen zoals halsters, poetsspullen, dekjes, vliegennetjes en zelfs een hoofdstel kregen wij van het Brabants Ruiterhuis.

Engels bezoek kwam langs, Ros Barnes en vrienden, en brachten een donatie mee en een zak wortels voor de paarden.

Julia Hamilton doneerde twee ballen voor de paarden om mee te spelen. Merlin maakte daar direct gebruik van.

Louis trapte een ijzer af en kreeg bezoek van de hoefsmid. Hij liep niet lekker en de dierenarts kwam langs om röntgenfoto's te maken. Deze dierenarts kosten werden volledig voldaan door Rebecca Culpin van Veterinaria Hondon, waar wij mee samen werken in verband met het katten sterilisatie project. Louis heeft voorlopig boxrust en krijgt medicatie.

Een fantastische voerdonatie mochten wij overhandigen. 7 zakken paardenvoer, likstenen en maar liefst 186 balen Alfalfa. Mogelijk gemaakt door Peggy Visser, Hans & Alice Broug, Jacqueline Rutte, Helène van Beusekom, Goedhart Autoschade, Caroline van de Heuvel, Rineke van der Waal van Gaiadogs.

Er kwam een nieuwe merrie binnen uit Murcia. Renate Bras doneerde als eerste en heeft haar de naam Estrella gegeven. Bep Reivers droeg ook haar steentje bij voor de paspoortkosten. John & Sylvia van Lochem van Finca Cabreras doneerden direct een heerlijke zak muesli voor Estrella.

Terwijl Beverly knokt voor haar leven, gaat de zorg voor de paarden door. De paarden hebben het goed en dat willen we graag zo houden.

Heel veel dank aan iedereen die Beessie meehelpt om Casa Epona te ondersteunen!