Deze week in Nederland weer donaties opgehaald en naar Spanje gebracht.

Peggy Visser blijft inzamelen en we mochten weer wat vliegendekens en maskers afleveren bij Casa Epona waar Beessie voorlopig veel aanwezig zal zijn in verband met de gezondheidsproblemen van oprichtster Beverly Garrick. Merrie Gina kreeg meteen haar nieuwe vliegendeken om.

In België ging de Beessie bus langs Gerry in Herk-de-Stad. Gerry zamelt al een hele tijd hondenspullen in en zij neemt regelmatig een zak hondenvoer extra mee als zij boodschappen gaat doen voor haar eigen 'opvang' dieren. Wij mochten afgelopen week een hele stapel zakken hondenvoer, paardenvoer, handdoeken, dekens, speeltjes etc. bij haar ophalen om af te leveren bij Naomi Jacobs, Animal Aid Foundation in Benifaio.

Bij Casa Epona kwam Rebecca Culpin (onze dierenarts in Hondon de Los Frailes) nog een keer bij Louis kijken. Rebecca wil graag een paard adopteren en misschien mag Louis binnenkort met haar naar huis. Rebecca doneerde reeds wat middelen om de huid van Louis mee te behandelen, waar Wim afgelopen week mee aan de slag is geweest. Het lijkt erop dat deze behandeling echt aanslaat.

Heel veel dank namens de paarden van Beverly en de hondjes van Naomi!