Vandaag een eerste bezoek gebracht aan Laura Hoitsema van Los Caballos Luna / Stichting Paard in Nood Spanje.

Laura is in 2011 gestart met het organiseren van ruiterkampen in Hondon De Las Nieves en werd geconfronteerd met enorme wreedheden die onze trouwe viervoeters daar werd aangedaan. Zij zet zich voor 100% in om de verwaarloosde paarden op te vangen en weer een liefdevol thuis te geven. Op dit moment verzorgt zij samen met haar dochter Luna en twee vrijwilligsters Kimberley en Esther inmiddels over de 50 paarden. Dat is een dagtaak dus. Het is hier overdag momenteel erg warm, dus vroeg in de ochtend starten de werkzaamheden. In de middag iets rustiger aan, zodat er tijdens de koele avond weer flink aangepakt kan worden.

Naomi van Animal Aid Foundation heeft in februari ook een paard van Laura geadopteerd en gaf ons post mee voor haar. Laura heeft naast alle paardenspullen ook hondenspullen gedoneerd gekregen en die mochten wij weer meenemen om aan Naomi te overhandigen.

Fantastisch werk wat deze dames doen en geweldig dat er op deze manier samen gewerkt wordt!

Drollen scheppen met Romeo