Vandaag brachten we een kort bezoekje aan Naomi van Animal Aid Foundation. Zij is terug van een kort verblijf in Nederland.

Simon en Simone de Gruyter hebben tijdens de afwezigheid van Naomi voor alle dieren gezorgd, geweldig! De zorg voor zoveel dieren laat je niet zomaar aan iemand over, maar Simon en Simone zijn al vaker voor langere tijd bij Naomi geweest en kennen de meeste honden goed.

Helaas ging er iets onvermijdelijks mis met Aladina Esperanza, het merrieveulen wat vorig jaar bij Naomi werd gebracht. Zij had tetanus en was ernstig ziek. Door de goede zorg was zij echter enorm opgeknapt, maar door de tetanus heeft zij waarschijnlijk toch blijvende schade aan haar gezondheid. Vorige week kon zij niet meer opstaan, terwijl ze wel gewoon lag te eten en te drinken. Naomi heeft de eerlijke beslissing genomen om haar in te laten slapen.

Een klein lichtpuntje mochten wij vandaag brengen in de vorm van solar lampionnen van Riëtte Kribben.

DANKJEWEL Riëtte!

Naomi heeft geen aansluiting op het elektriciteitsnet en is afhankelijk van zonnepanelen en generator. Vorig jaar brachten wij haar een generator, maar de zonnepanelen zijn heel erg aan vervanging toe. Er stond ook een windmolen op het terrein van Naomi, maar tijdens een storm is de kop van de molen naar beneden gevallen en het wachten is op een handig persoon met verstand van windmolens, om te bekijken of deze nog te repareren is.