Gezien de omstandigheden heeft Beessie besloten om voorlopig alle aandacht te besteden aan de paardenopvang Casa Epona te Sax.

Beverly Garrick en haar man George hebben al veel verwaarloosde paarden gered en succesvol herplaatst. De zorg voor de paarden dragen zij voornamelijk met z'n tweeën. Daarnaast heeft George zijn werk als 'Petsitter'. Hij vertrekt regelmatig voor een week of 3 om op huis en huisdieren te passen van mensen die tijdelijk afwezig zijn. Gedurende die periode staat Beverly helemaal alleen voor de zorg van de paarden. Dat zijn er dan weer 8, dan weer bijna 20 . . .

In augustus kreeg Beverly de diagnose kanker. Zij moet knokken voor haar leven en Beessie heeft besloten om de zorg voor de paarden op zich te nemen, zodat Beverly haar mooie werk kan blijven voortzetten.

Wij namen onze intrek op het terrein van Casa Epona en zijn, naast de gebruikelijke dagelijkse zorg voor de paarden, druk bezig met herstelwerkzaamheden aan de omheining, stallen etc. Ook extra omheining om een apart gedeelte te maken waar straks nieuwe rescue paarden geplaatst kunnen worden. Naast mankracht is hiervoor natuurlijk ook materiaal en geld nodig. Wil je een steentje bijdragen, shop in onze webwinkel en geef aan dat de opbrengst naar Casa Epona mag.