Terwijl er in Spanje uitgedeeld wordt, wordt er in Nederland weer een en ander opgehaald.

Wat een teamwerk! Vandaag bij Animal Aid Foundation de door Advocatenkantoor Van Kempen gesponsorde narcosemiddelen gebracht. Colombiaanse dierenarts Carlos die sinds een paar weken in Benifaio 100% vrijwillig bezig is om alle honden te onderzoeken en eventueel te behandelen, kan nu ook weer verder met het castreren en steriliseren van de honden. Niet alleen de honden van Naomi, maar ook die van buurman Javier. Naomi heeft hem weten te overtuigen dat het beter is om zijn 4 teefjes te laten steriliseren. Goed werk!

Als extratje hadden we nog wat medicijnen voor de hondjes meegekregen die Anja Wouda van haar dierenarts heeft weten te krijgen. Super!

Harry en Ursula, makers boekje "Bas", hadden ook weer wat uit te delen, en wij mochten 9 zaken voer voor de hondjes mee nemen. Vorige week brachten zij zelf nog voer naar Sphoek in La Nucia en een volgende keer zal Apasa in Javea waarschijnlijk ook weer aan de beurt zijn. Echt geweldig wat zij al jaren voor de verschillende asiels doen hier in Spanje!

In Nederland bracht Wim een bezoek aan Peggy Visser die wederom een heleboel paardenspullen verzameld had en een bezoek aan Wies Maes van Stichting SAFE, die zich ook al jaren inzet voor de verschillende dierenopvangorganisaties in verschillende landen. Al deze spullen gaan maandag mee met het transport van BSS Paardentransporten en eenmaal in Spanje, mag Beessie het weer eerlijk gaan verdelen.

Geweldig om op deze manier samen zoveel voor de dieren te kunnen betekenen!

Heel veel dank namens Beessie en de diertjes Ilja van Kempen, Anja Wouda, Harry en Ursula van Iperen, Peggy Visser en Wies Maes!