De Beessie bus ging met Tim Post op pad richting Duitsland en in Spanje mochten we weer een en ander uitdelen.

Polly Ratzmer heeft een heleboel hondenspullen ingezameld voor Susann - Second Chance for Animals. Tim Post ging met de Beessie bus naar Neuss - Duitsland om de spullen op te halen. Hierbij zitten ook heel wat vlooien en tekenbestrijdingsmiddelen, die op dit moment heel hard nodig zijn bij Susann.

Op de terugweg nog even langs Groenekan om de palenboor op te halen die Gerrie Olyslagers heeft geregeld. Hiermee kunnen we in Spanje verschillende organisaties helpen als er omheiningen geplaatst moeten worden. BSS Horse Transport neemt alle spullen binnenkort weer mee naar Spanje.

Bij HOVAR mochten we aan Jacqueline Roberts de medicijnen voor honden overhandigen die gedoneerd werden door Margot van Vogelpoel.

Bij Animal Aid Foundation mocht Ilja van Kempen (zij doneerde de narcosemiddelen t.b.v. de castraties) samen met haar dochter Sterre de paspoorten en chips overhandigen aan Naomi, die gedoneerd werden door Riëtte Kribben. Ilja en Sterre werden op slag verliefd op Purdy, die binnenkort met hen mee terug gaat naar Nederland.

Polly, Margot en Riëtte : Heel veel dank namens Susann, Jacquie, Naomi, Beessie en de diertjes!