Ze is weer op veel plaatsen geweest en heeft dankzij vele lieve donateurs, veel dieren heel erg blij kunnen maken.

Op maandag reden wij vanuit Hondon de Las Nieves, Via Sax, want daar vandaag reden wij vanuit Hondon de Las Nieves, via Sax, want daar stond de trailer (bij Casa Epona Stables & Equestrian Supplies), naar Villarrobledo om de donaties die BSS Horse Transport voor Beessie mee naar Spanje nam, op te halen. Een dikke 500 KM  Bijna net zoveel als we nodig hadden in Nederland om de spullen bij de donateurs op te halen. Tel daar de kilometers van BSS bij op, dan zitten we op bijna 3.000 KM. Donaties hebben soms een lange weg te gaan, maar komen uiteindelijk op de plaats van bestemming, morgen beginnen we met uitreiken  Heel veel dank aan Marja BarteltsRenate BrasAloysius MaesStichting Animal Friends Europe (SAFE) Cynthia BeslingStal RuigenhoekMerel van der MeerNancy de HeerPeggy VisserRiette KribbenTim PostWim KreuningKennard Buisman.

Dinsdag weer eens heerlijk ouderwets paardenpoep opruimen bij Beverly Garrick van Casa Epona Stables & Equestrian Supplies  En heerlijk een beetje met water spelen, paardjes douchen, voeren, knuffelen  Daarnaast de donaties uitgezocht en alvast een deel aan Beverly overhandigd . Renate Bras,  super dat je voor de hondjes, katjes en paardjes wilt blijven inzamelen  Prachtige spullen allemaal! Ook van Merel van der Meer die vorige keer al zoveel had ingezameld en dat blijft doen  Peggy Visser blijft ons verbazen met de hoeveelheid spullen iedere keer  Marja BarteltsCynthia Besling van Stal Ruigenhoek. Binnenkort gaan we de rest van de donaties uitreiken aan een paardenopvang in Zuid Spanje, waar wij geïntroduceerd worden door Kennard Buisman van BSS Horse Transport. Heel veel dank allemaal!

Woensdag weer een deel van de donaties overhandigd aan Susann Hermann.
Namens alle hondjes van Rescate de Susann- Chance For Animals HEEL ERG BEDANKT voor al het lekkere eten en snacks en de vlooien en tekenbestrijdingsmiddelen die Aloysius Maes van Stichting Animal Friends Europe (SAFE) heeft ingezameld en Mieke van Chi Natural Life en Yvonne van den Berg  Binnenkort gaan we ook nog een deel overhandigen aan HOVAR en Nancy.

Kattenvangst gaat ook nog door: And the Cat(ch) of the day  We call them Mary and Tina ( Philip Palframan Brigitte ( Brigitte At Large) and Jane ( Mary Jane Dolan )  Thanks to Rebecca Culpin Veterinaria Hondon

Vrijdag zijn bij Casa Epona Stables & Equestrian Supplies de voorbereidingen voor de Benefiet BBQ begonnen, maar ook de dagelijkse werkzaamheden zijn aan de orde en lieve Louis wil niets liever dan lekker tegen je aan schurken als je bezig bent zijn drollen te ruimen.