Beessie krijgt een vriend voor altijd!

Die had zij natuurlijk al in de vorm van de voor haar inmiddels vertrouwde mensen die altijd bij haar zijn, maar na diverse logeerpartijtjes van andere hondjes bij Beessie en de vertrouwde gezelschap van ‘aanloopkat’ Gino, is het tijd voor soortgenootvriendje voor het leven.

Op naar Dierenasiel Crailo. Alle honden zijn natuurlijk lief en hebben een fijn plekje bij een goede eigenaar (lees liefhebbende verzorger) nodig. Als hondenliefhebber is het dus moeilijk kiezen uit de vele honden die een asiel te bieden heeft. Het ging in dit geval echter niet om de klik tussen mens en dier maar tussen hondje en hondje. Bij het asiel hebben wij als pleegouders van Beessie aangegeven dat de voorkeur uitgaat naar een ongecompliceerde hond die, in tegenstelling tot Beessie, alles en iedereen leuk vindt en nergens bang voor is.

Op advies van het asiel mochten wij een hondje mee nemen om samen met Beessie te gaan wandelen op de hei. Fantastisch wat een feest dat Beessie meteen helemaal de klik had met Bigos! Ze liep hem uit te dagen om te spelen en te rennen, wat hij natuurlijk niet echt kon omdat hij nog aan de lijn moest blijven.

Bigos is meteen geadopteerd en snel geaccepteerd door Gino (ook niet geheel onbelangrijk). Beessie is nog gelukkiger dan voorheen en heeft een echte vriend door dik en dun erbij!

Nu ook op Facebook de avonturen van Bigos en Beessie.