Lindsey Green is vanuit Engeland een weekje met haar familie op vakantie in Benidorm. Heeft zelf thuis 6 honden en maar liefst 58 katten. Ook in Benidorm zijn straatkatten en ze treft er eentje met een behoorlijke tumor aan zijn snuit. Na een aantal mislukte vangpogingen kwam ze via FB bij Beessie terecht. Vangkooi geleend bij Nancy Bingham en op naar Benidorm. Katje is er slecht aan toe en moet uit zijn lijden verlost worden. Lindsey is vastbesloten om het dier te vangen en heeft veel geduld moeten hebben, alvorens het dier in de vangkooi liep.

“Zoveel mensen die hier voorbij lopen en het leed van zo’n dier zien, niemand die iets doet, ze zijn immers allen op vakantie en willen er bij voorkeur niets van weten” aldus Lindsey. Fijn dat wij Lindsey met haar enorme liefde voor dieren konden helpen, zodat zij “Boris” van zijn pijn heeft kunnen verlossen. Namens jouw “Boris” DANKJEWEL Lindsey!

NB: Lindsey heeft de dierenarts rekening betaald, wij hebben slechts wat uurtjes in deze actie gestoken.

Lindsey Preparing Cat Trap Cat Trapped Waiting For The Vet To Come The Vet