Begin met een fijn onderkomen van Nederlanders in Spanje, waar vanwege de liefde voor dieren er al snel wat werden verzameld. Financieel pechgevalletje resulteerde in een telefoontje naar Laura van de paardenopvang in Spanje, die toch al moeilijk “Nee” kan zeggen en die bij de gedachte zich te ontfermen over zo’n leuk hangbuikzwijntje, direct over stag ging. Schnitzel naar Hondon, verhuist mee naar San Isdro, maar blijkt niet zo knuffelbaar als verwacht en kon een beter onderkomen krijgen bij Naomi in Benifaio. Gezelschap van een geit: Prima! Maar Schnitzel wil meer! Niet op zoek naar eten, dat krijgt ze genoeg, maar waarschijnlijk gewoon op zoek naar vertier, trekt ze de ‘wijde wereld’ in. Een gevaar voor zichzelf en weggebruikers, want ze loopt midden op de straat. Afdeling Beessie heeft haar vandaag weer opgehaald uit een Sinaasappelgaard om de hoek bij Naomi. Haar nieuwe tijdelijke onderkomen: De Trailer, op de urbanisatie La Montanosa, Hondon de Las Nieves, Espana. Beessie is druk om een definitief goed onderkomen te vinden, wordt vervolgd . . . de avonturen van Schnitzel.

Schnitzel in Sinaasappelgaard Schnitzel Lokken Schnitzels tijdelijke onderkomen