Koninginnedag 2012

De eerste actie om geld in te zamelen voor Stichting Beessie is gehouden op 30 april 2012. Onze stichting kent al twee jonge actieve vrijwilligers die zich graag willen inzetten om geld binnen te halen voor het goede doel.

Malissa heeft het voortouw genomen om voor Koninginnedag spullen te verzamelen en die op de vrije markt te koop aan te bieden. Alle opbrengsten uiteraard ten goede van Stichting Beessie. Vroeg in de ochtend vertrok zij samen met haar broertje Milan en haar moeder Anneke, om een geschikte plek te bemachtigen om daar alle spulletjes uit te stallen. Na een kleine tegenslag, zij moesten hun plek verplaatsen naar een andere locatie op last van de gemeentelijk ambtenaar, konden zij van start met de verkoop van de spulletjes. Gelukkig is het mooi weer geworden en liep de verkoop best goed! Zij hebben een leuke opbrengst (€ 141) binnengehaald en hoefden gelukkig niet met veel spullen weer huiswaarts te keren.

Wij zijn Malissa, Milan en Anneke heel erg dankbaar voor deze eerste actie voor Stichting Beessie! Ook namens de dieren aan wie de opbrengsten ten goede komen:

DANKJEWEL!