Onze paardentrailer, inmiddels voorzien van een prachtige sticker van Advocatenkantoor Van Kempen onze nieuwste sponsor, wordt goed gebruikt voor diverse doeleinden.

Dit weekend haalden wij een paard op voor Beverly van Casa Epona. Deze keer geen rescue paard, maar Beverly heeft zelf geen trekhaak en trailer. Dit leuke paard komt bij een vriendin van haar vandaan, die gedwongen is om het aantal paarden wat zij heeft, terug te dringen. Beverly gaat ervoor zorgen dat dit paard een goed nieuw thuis krijgt.

Ook de twee paarden van Rudi en Francine, die onlangs de zorg voor hangbuikzwijn Schnitzel op zich namen, hebben wij verhuisd. Niet geheel vrijwillig moesten zij de woning, waar zij al 10 jaar woonden, verlaten en op de nieuwe locatie is geen goede ruimte voor Schnitzel. Rudi heeft een ander goed onderkomen gevonden en daar is Schnitzel naartoe gebracht.

Onlangs vervoerden wij nog oud ijzer voor HOVAR naar een oud-ijzer handelaar, waarvan de opbrengst ten goede komt voor de verzorging van de opvangdieren, veelal honden, maar tevens een paard, pony en ezel, en niet te vergeten de 40 balen alfalfa die door Madeleine Nilsson werden gedoneerd aan Casa Epona.

Vorig jaar werd de trailer veelvuldig ingezet bij Paard In Nood Spanje, voor onder andere het vervoer van honden, katten, eenden, pony en ezel.

En de donaties van materialen die in Spanje binnen komen met BSS Paardentransporten, transporteren wij verder met de trailer. Multifunctioneel dus.