Boekje Bas voor auto Animal Aid Foundation

Harry en Ursula van Iperen, hondenliefhebbers in hart en ziel, zijn al geruime tijd woonachtig in Spanje. Naast het feit dat zij daar geconfronteerd worden met de wreedheden die onze geliefde trouwe viervoeters daar wordt aangedaan, zijn zij ook getuige van veel menselijke liefde en zorg voor deze, vaak ongewenste, dieren. Zelf namen zij ook voor diverse asielhonden de liefdevolle zorg op zich, waaronder ”Bas”.

Namens “Bas” hebben zij nu een leuk boekje uitgebracht over zijn belevenissen, samen met zijn soortgenoten.

De opbrengsten van dit boekje gaat naar Animal Aid Foundation in Spanje waar Annelies Jacobs zich al tientallen jaren inzet voor de opvang van dieren. De AAF kreeg reeds een bestelauto ter beschikking gesteld uit Nederland. De auto staat nu echter langs de weg, omdat er (nog) niet voldoende geld is om de invoerrechten te betalen.

Voor dit project kunnen wij ook nog de leuke kinder DVD "Airbuddies" aanbieden in ruil voor een donatie.

DVD AirBuddies

Des te sneller wij door de boekjes en DVD's heen zijn, des te sneller kan de auto de weg op.

Auto AAF rijd weer! (24-08-2013)

De auto die door Hans Wijnstekers van Record Automatische Roldeuren B.V. ter beschikking werd gesteld aan AAF, rijdt weer. Uiteindelijk is besloten de auto niet officieel te importeren, gezien de hoge kosten die daarmee gepaard gaan. De auto blijft op Nederlands kenteken, is verzekerd en APK gekeurd.

De eerste honden zijn er inmiddels reeds mee vervoerd, van de opvang in Beniarbeig naar het asiel in Benifaio. Geld blijft nodig, want de tank moet gevuld blijven om te kunnen rijden.

Auto AAF 2 Auto AAF 3