Ezeltjes op Bonaire

Alweer 20 jaar zorgen Marina en Ed met zeer veel liefde voor de inmiddels zo’n 400 ezels die zij hebben opgevangen in hun Donkey Sanctuary op Bonaire.

Er zijn echter nog steeds ‘zwerfezels’ en het eilandbestuur heeft eind vorig jaar besloten om die ezels te vangen en te deporteren naar Haïti. Volgens Marina en Ed zouden de ezels daar echter een rampzalige toekomst tegemoet gaan en gelukkig hebben zij het eilandbestuur ervan weten te overtuigen dat de ezels op Bonaire moeten blijven. Dat betekent dat Marina en Ed er dit jaar zo’n 100 tot 150 ezels extra bij krijgen om voor te zorgen. Hiermee is dan ook het ezel ‘probleem’ voor eens en altijd opgelost, wat natuurlijk prachtig is!

Stichting Beessie droeg haar eerste steentje bij door Maud te adopteren.

Maud

Tijdens Koninginnedag 2013 hebben wij op de markt leuke Baby Ezel Rammelaars verkocht en van de opbrengsten hebben wij inmiddels ook de zoon van Maud geadopteerd: "Ricky"

Ricky

We hebben nog Ezel Rammelaars over, dus wilt u ook een steentje bijdragen dan krijgt u bij een minimale donatie van € 7,50 de rammelaar naar keuze thuis gestuurd. De leuke giftbag krijgt u erbij.

Donkey Dan Donkey Daryl
Donkey Dan Rammelaar
Donkey Daryl Rammelaar
Giftbag