Dierenkliniek Huizerweg uit Bussum helpt de straatkatten in Spanje

Arabella Burgers van Dierenkliniek Huizerweg te Bussum, heeft het initiatief genomen om samen met haar collega's een aantal dagen naar Spanje te gaan, om aldaar de straatkatten te steriliseren en castreren. Beessie had de eer om het Spaanse deel te organiseren. Maar liefst 150 katten werden geholpen. Heel veel dank aan Arabella Burgers, Annelies Bekkering, Matty Linders en al hun sponsoren voor dit fantastische resultaat, heel veel dank aan Rebecca Culpin voor het ter beschikking stellen van haar kliniek, Jan van Droffelaar voor het maken van onderstaande impressie en uiteraard iedereen die katten gevangen en/of getransporteerd heeft, heel veel dank!

Beessie blijft inzamelen ten behoeve van de sterilisatie van de straatkatten. Inmiddels is er contact met meerdere partijen die actief zijn met het vangen van de straatkatten. Meer informatie is te vinden op de facebook pagina's Beessie, Wim Kreuning en Conny Budie.