Met dank aan Dogs At Large die twee kattenvangkooien en twee tranportboxen ter beschikking heeft gesteld, is Beessie weer succesvol op pad gegaan.

Afgelopen maandag Brigitte van Dogs At Large. Brigitte is al een tijd bezig, samen met anderen, om de over populatie van straatkatten en zwerfhonden te beperken. Het begint bij de bron, dus steriliseren en castreren. Wij kregen twee vangkooien en twee transportboxen ter beschikking gesteld door Dogs At Large.

De eerste vangst, een half Siamese kater. Wij noemen hem Saskio, naar de donateur die deze castratie mogelijk heeft gemaakt. De operatie van Saskio is goed verlopen en hij heeft meteen een wormtablet en vlooienbehandeling mogen krijgen. Saskio blijkt een erg sociale kat en zijn 'roes' te hebben uitgeslapen onder de warme lamp bij Valerie en Doug, hebben wij hem weer zijn vrijheid gegeven. Het ga je goed Saskio! En leuk of niet, jij zorgt in ieder geval niet meer voor nageslacht en daarmee heb je zelf een betere kans op overleven. Met heel veel dank aan onze dierenarts Rebecca Culpin, die haar vrije dag opofferde om Saskio te helpen.

Recently met Brigitte from Dogs At Large. Brigitte, together with her friends, is working already for quite a time to reduce the overpopulation of stray cats and dogs in the Hondon Valley. Neuter them all is the best! Dogs At Large made two cat traps and two cat transport boxes available for Beessie. See pictures for the first result. We named the cat Saskio, after the lady who donated for his castration. The surgery went well and got a treatment against worm and flees as well. Saskio seems to be a very social cat and after his recovery from the narcose at Valerie and Doug's place, we set him free again. All the best Saskio! And happy or not, you are no longer capable of producing more of your kind, but that increases your chance to a longer life. Special thanks to our vet Rebecca Culpin who gave up her day off to take care of Saskio.

Saskio bij RebeccaSaskio onder warme lamp Saskia wakkerWim zet Saskio buiten Saskio terug op straat