Onlangs maakten wij kennis met Susann. Zij is een vroeg gepensioneerde vanwege gezondheidsproblemen en woont sinds meer dan 10 jaar in Spanje. Ook Susann is zoals vele anderen, per ongeluk in de dierenopvang terecht gekomen.

Inmiddels woont zij in Crevillente en heeft meer dan 50 honden een meer dan 50 katten. De dieren worden zelfs anoniem bij haar bij het hek gezet. In juni 14 kittens in een doosje.

Susann stopt al haar geld en tijd in de verzorging van de dieren, maar het is eigenlijk te veel. Een tekort aan financiële middelen, resulteert in het niet kunnen aanschaffen van middelen om de dieren te ontdoen van parasieten zoals vlooien, teken en wormen.

Beessie wil haar hiermee graag helpen en is reeds aan de slag om de dieren met de door NML Health en Chi gedoneerde middelen te behandelen. Ook Milan van Resicencia Canina Abanilla heeft reeds de handen uit de mouwen gestoken en ons van goede tips voorzien. Zo behandelde hij de kennels en het terrein van Susann met middelen om de vlooien en teken te bestrijden.

Kym White gaat zich inzetten voor de herplaatsing van de honden van Susann, zodat het aantal wordt terug gedrongen.

Wederom een prachtige samenwerking!

Wil je een steentje bijdragen aan de bestrijdingsmiddelen die we inzetten voor de dieren van Susann? Shop in de webwinkel of doneer voor project Susann.