Heel veel spullen krijgt Beessie gedoneerd. In januari haalden wij met een gehuurde bus de spullen op bij de donateurs/inzamelpunten.

Wederom konden wij bij Peggy Visser (Brabants Ruiterhuis, CVS Ruitersport, Ruyters voor Ruiters), Renate Bras en Merel van de Meer veel paardenspullen ophalen. Suzanne van der Leur had ook e.e.a. klaar staan. De paardenspullen worden opgepoetst en verkocht in de winkel op het terrein van Casa Epona. De opbrengt wordt gebruikt voor het onderhoud van de rescue paarden van Casa Epona. Alle spullen staan opgeslagen in de loods van BSS Horse Transport, die alles weer helemaal voor niks voor ons mee nemen naar Spanje.

Casa Epona kreeg ook nog een pracht van een voerdonatie van Peggy Visser, Alice Broug, Elly Rijkers en Jan en Marga Otto, heel veel dank namens de paardjes die weer lekker kunnen smikkelen.

Eigenaresse en oprichtster van Casa Epona Horse Rescue, Beverly Garrick vecht nog altijd tegen haar ziekte.

Ook veel hondenspullen mochten wij ontvangen en spullen voor in de tweedehands winkel van HOVAR. Fantastisch! Heel veel dank aan iedereen die spullen doneerde en ingezameld heeft.

De politie kwam zich melden bij Casa Epona in verband met een gevonden pony. Helaas kon zij niet worden opgenomen, omdat de vergunning voor het aantal te houden paarden nog aangepast moet worden. Daar wordt aan gewerkt. Gelukkig heeft de eigenaar zich gemeld en is de pony nu weer terug bij de eigenaar.

Ook kwam in januari de mededeling van Noami Jacobs dat zij gaat stoppen met Animal Aid Foundation. Haar levensomstandigheden zijn middeleeuws te noemen en ze staat er te vaak alleen voor met de verzorging van de honden in haar asiel. Gelukkig zijn er meerdere mensen momenteel heel actief bezig om met spoed de honden van Naomi te herplaatsen. Heel veel dank daarvoor aan Diana Jansen, Riette Kribben, Rineke Gaiadogs, Femke van Iperen! En heel veel dank aan Harry en Ursula van Iperen die zorgen voor veel publiciteit en de benodigde transportboxen voor het vervoer van de honden naar hun nieuwe eigenaar. En heel veel dank aan Joke Feitsma van Dierensteun La Vida die een transport over de weg verzorgd voor ongeveer 17 honden! Fantastisch zoveel samenwerking voor de dieren!