Dank aan iedereen die zijn of haar steentje heeft bijgedragen, financieel of met spullen, zodat wij de paarden van Beverly konden blijven verzorgen. Ons aller lieve BG maakt het goed, Beverly zou er erg content mee zijn geweest. We schrijven ‘ons aller’ want zonder alle hulp aan Beessie, was dit niet mogelijk geweest. SAMEN staan we sterk en elk gered dier is er EEN!

Een fantastisch mooie afsluiting van dit jaar, het katten sterilisatie project. Elke kat is er een en we hebben er toch 150 gehad. Speciale dank aan Arabella, Annelies, Matty en Rebecca en dank aan iedereen die de moeite heeft genomen om katten te vangen en naar de kliniek te brengen, en dank aan degenen die hun transportbox uitgeleend heeft.

Roy & Jacquie van Barkinside verdienen ook alle lof, zoveel honden als zij redden, opvangen en ook weer weten te herplaatsen. Dank aan iedereen die heeft bijgedragen aan de ondersteuning van Barkinside, hetzij financieel of met spullen. Roy en Jacquie staan zelf op de markt en van de spullen die naar Avolon gaan, gaat ook een deel van de opbrengst naar de honden van Barkinside.

Heel erg dankbaar voor alle mensen die Beessie steunen, zoveel diverse spullen die gedoneerd zijn, echt geweldig! Heel veel paardenspullen, die voornamelijk verkocht gaan worden in de tweedehands winkel hier bij Casa Epona, maar ook veel kleding en diverse spullen die naar Avolon en Barkinside gaan. Alle opbrengsten voor de diertjes, daar doen we het SAMEN voor!

Het jaar 2015 zegt DANKJEWEL voor alle support!